Bring it on!

God morgon god morgon!
Hör ni fåglar sjunga glatt?
God morgon god morgon i köööööör!

Nu är man pigg och redo för vad dagen ska bjuda på..!
Bring it on!

Igår började Fredriks intervall..!
Så de blir förmodligen bio, men då är de JAG som väljer film..!
So Sex and the City it is..!
Yeeeeeh!
Så vi får se om han verkligen vill..!
I hope not..!
Men vad gör man inte för kärleken..?
Hehe, så farligt är de inte att fara på bio... Men de är bara så onödigt att fara för farandets skull...

Vi låg och disskuterade och allmänt ratade oss igår kväll..!
Mysigt värre..! Fast man var något övertrött så man låg nog för de mesta och skrattade..!
Han är bara för söt ibland..!

Vart tog sommarvädret vägen?!
Hmm, de kanske väntar på att jag ska gå på semester..!
Hehe..!
Neh, men de är svinit kallt att fara på mornarna..!
Tycker synd om de som hade första perioden, de kan inte ha fått nå mycket värme..!

Minns ni låten?
Vart tog den söta lilla flickan vägen?
Ingen som vet, ingen som vet..!
Den sjöng man mycket på då man var ung och dum..!
Vilka var de som sjöng den? Har då inte den blekaste..!
Rackarns..! Nu har jag fått den på hjärnan..!
Aja, bättre än den jag hade igår..!
Gick och nynnade på:
Vi är pojkarna som busar med flickornas små musar, trumpeten känns så len mellan era ben...
Oj oj oj, sågen jag bara..!

Neh, här kan man inte sitta..!
Önska mig lycka till!

Pice out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0