Fy rackarns..!

Fy rackarns..!
Somnade till då vi såg film, har inte sovit så mycket i natt...
Jag drömde den äckligaste drömmen..!
Jag drömde att Ronja höll på att drunkna..!
Hon blev i puttad från en brygga av en kvinna och de gick som bra i början, men sen dök hon inte upp..!
Fy fy fy..!
Hittade henne medvetslös..!
Som tur var så fick jag liv i henne och sen, som tur var, vaknade jag..!
Fy, vad dåligt man skulle må..!
Huvva..!
Ska tänka på nå annat..!

Var och traskade med Annsan imorse..!
Hur härligt som hellst..!
Planerade lite för göteborg..!
Gick förbi jobbet så Alex fick sin present..!
Hoppas att hon blev nöjd, såg då glad ut..!
Hehe..! Hundarna var så duktiga..! Anna hade sin mors vovve med..!
En ståtlig liten tax vid namn Max..!
Alla gick utan koppel på väg tillbaka, dit var de bara Ronja som traskade kopplad..!
Duktiga duktiga..!
På jobbet var mina vovvar så duktga så att de var lösa..!
De har vuxit upp så fort..! Man får nästan en tår i ögat..!
Med jämna mellanrum så stack han upp nosen där bak...
Inte illa att gå med två jänter..!
Så nu ska hon tillbaka till göteborg..!
Gick bättre att säga hejdå denna gång..!
Vi synes juh snart igen..!
Gick bra att vi skulle bunkra upp oss där en natt..!
Hehe..!

Jaha, snart ska man göra sig klar för bio igen..!
Svågern och hans fruga ska med..!
De känns kul och för att inte glömma skönt..!
Hoppas på att filmen är bra, de är nog jag som har pycklat på Andreas att de ska följa..!
Hehe..!
Ser ut som man ska behöva ha halvlånga kläder idag..!
Sol med moln..!
Huvudsaken sol..!

Neh, nu har jag inte tid med de här..!
MSN piper på för fullt..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0