Hoppas att de gick..!

Tjhohoooo!
Nu je man vaken och redo för att tackla dagen..!
Allt för lungt i huset, alla vilar nog..!
ÅååÅ!
Men men, då får jag chansen att se på de jag spelade in igår..!
Project Runway!
Yeeeeeeeeeeeeeh..!
Hoppas att de gick..!




Jaha..?
Vad ska man mer hitta på idag..!
Har inte den blekaste..!
Men nått ska de väl bli...

Imorgon ska man avverka nio timmar..!
Känns skööööööönt..!
Har planerat in veckan nu..!
Måndag så stor städar man, onsdag så ska bilen bli ren och några dagar så ser man till att tvättkorgen är tom..!
Lyckat va?
Sen ska de tydligen vara en släktträff på pappas sida den 2:dra och sen så ville Lena bjuda oss på middag nån dag..!
Ska ringa till henne på söndag..!
Söndag kväll (3:dje) börjar resan..!
Yeeeehoooo!

Neh, nu ska jag sätta mig och njuta..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0