Intervall

Ny dag, ny strid..!

I förregår började Fredriks tjat om bio..! Som  vanligt i intervall..! Igår blev intervallen bara kortare och kortare, tillslut bestämde vi oss att spela kort om de..!
Vann jag igen bio, vann han bio..!
Jag vann..! Då höjde han priset till bio plus mat... Jag vann..! Ännu en höjning, bio plus Mias grill... Jag vann..! Höjning igen: bio, Mias och efterrätt..!
Jag såg att han aldrig skulle ge sig så de var lika bra att lägga sig... Men de behöver inte han veta..!
Jag fick min bio och mat.. Men ingen efterrätt..! Hehe, lika bra de..!
Bion var inte så himla bra som jag hade tänkt mig, men gratis är alltid bra..!

Idag ska man fira fadderbarnet mitt..!
En dag för tidigt, men jobbar imorgon..!
De känns då som om de vore igår mamma ringde och frågade om jag hade lyssnat av mitt mobilsvar...
Och som om de var då vi for och såg på det lilla knytet...
2 år..! Rackarns vad allt går fooooort..!
De känns hur härligt som helst att syrran fick sitt barn tillslut..! Som dom försökte..!

Livet är underligt..!

Pice out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0