Lill-filuren..!

Go morgon go morgon hör ni fåglar sjunga glatt?



Nu je man pigg igen..!
Drygt då klockan ringde..!
Tidig morgon imorgon sen är de slut på sådanna på ett tag..!
Yeeeeeeeeeeeh!

Man sov halvt som en kratta..! Haft en skön natt, om man kan beskriva den så..!
Legat stundvis och kolla på vovven som riktiggt vaktade mitt täcke..!
Hehe, sov bara i påslakan så jag ja täcket på golvet..!
Hon tyckte de nog var varmt att ligga i de, men så fort jag vände mig och kollade på de, så gick hon och la sig där..!
Lill-filuren..!
Ronja har legat på sitt gammla vanliga ställe..!
Så man hade en vovve att gosa med på varje sida..!
Mysigt mysigt..!

Jaha, snart ska man iväg och avverka 9 timmar...
Hoppas att dagen går undan som den gjorde igår..!
Håller mina tummar..!

Neh, detta går inte..!
Ska kolla om man har nå kläder..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0