Men sexigt värre..!

Skepp och hoj!
Det är inte varje dag man får sova brevid en pirat..! En äkta Jack Sparrow..!
Ahrrrrg!

Skämt åt sido..!
Gubben har fått operera sig..! Han har lyckats klösa sig i ögat..! Nu ligger han helt slut och förmodligen sover..! Ser inte, han ligger på ögat där han inte har lappen..!
Men sexigt värre..!
Synd bara att man inte kan ta tillfället i akt..! Fast, den går juh alltid att spara..!
Hehe..!
Hmm, de märks verkligen att man är undersköterska?!
NOT!

Neh, ska lägga mig brevid och se på en film... Lite moraliskt stöd gör inte saken värre..!

Btw!
Vårdcentralen här i Nordmaling SUGER!
Dom tvättade honom och gav honom ögondroppar..!
Sen sa dom om han kände sig osäker på om de inte var nog så kunde han alltid fara på akuten..!
Så gör man bara inte..! Man måste juh undersöka..!
Morr morr!
Tur att min lilla gubbe inte är så naiv..! Fort in for han..! Bra var de..!
Om de var jag så skulle jag nog ha avvaktat och kört med ögondropparna..!
Idioter!
Att man aldrig lär sig!
Inte lönt att fara till vårdcentralen..! Lika bra att fara direkt till akuten!
Nog för att man får vänta lite längre, men man får (förmodligen) rätt vård..!
Det är juh inte första gången de missbedömmer...
Men men, alla är juh människor och alla kan göra våra fel..!
Men skärpning för f*n!

Pice out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0