Spelaroll gummiboll!

Morgonstund har guld i mun..!
Om de vore så väl..!

Nu är jag inne på min femte arbetsdag..!
Imorgon ska jag snarka tills jag vaknar av mig själv har jag bestämt..!
Men som vanligt kommer jag nog att vakna av Fredriks pinkande..!
Inte i sängen! Utan när han står på toa!
Måste lära honom stänga dörren..!
Aja, de får bli sen..!

Igår vart de ett x antal filmer och sen snarkade jag på..!
Skööööönt skööööönt!
Synd bara att klockan ringde, men man kan inte få allt..!

Sitter och undrar om marknaden är idag med...
Hmm, har då inte för mig de... Men när Fredriks broder sa de så blev jag osäker..!
Men men..!
Spelaroll gummiboll!
Lite roar få!

Neh, ska väcka snarkarn..!
Han lämnade lapp om att jag skulle väcka honom så att han satt sig..!
Men de brukar sluta med att han lägger sig lika fort igen..! Sen tar de bara nån sekund så snarkar han!
Onödigt, men vill han så vill han..!

Aja, nu ska man fara och göra rätt för sig!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0