Så vad bjuder dagen på?

ImseVimse spindel klättra upp för trån...

Jag kan inte förstå hur alla spindlar hittar hit..!
Igår hade jag en på skärmen..!
Och idag på fönsterkarmen...
Vi har ett fönster öppet hära..!
Hur i rackarns kommer dom sig hit!
Man tycker juh att de är bättre för dem att dom är ute, men men...!
Tur att man har sin räddare-i-nöden..!
Men på sistånde har han blivit lite gnällig då jag ber honom..!
Huvudsaken han gör de..!

Hmm, vaknade till vid halv fem alldelens pigg..!
Satte mig här, men ångrade mig..!
De var juh bättre att lägga sig och mysa med vovvarna..!

Så vad bjuder dagen på?
De var då en mycket bra fråga..!
Ska nog ta och städa ur bilen och lägga iordning de som man vill ha med..!
Sen ska man dra en drive till syssan...
Eller så gör man de i en annan ordning..!
Hehe..!



Undrar hur mycket kläder man ska ha med sig..?
De är bara några dagar..!
Och sen hittar man säkert nå..!
Neh, jag tar med mig de som känns bra..!
De borde duga..!
Sen måste man ta med sig nå halsband..!
Tar nog inte me de dyraste, utan håller mig till de billiga..!
De är så lätt att tappa bort..!
Hmm, detta är inte lätt..!
Senaste gången vi var där for vi juh bara fram och tillbaka..!
Aja, detta löser sig..!
Hundarnas papper och första hjälpen lådan är nog viktigast..!

Neh, nu ska man gå och hitta på nått innan dagen kör igång på riktigt..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0