De var en bra fråga..!

Rackarns vilken god morgon..!

Vaknade vid halv sju och bara låg och njöt..!
Sen tog man fram stickninigen...
Har bara några varv kvar innan man ska avmaska första..!
Inte dumt, inte dumt..!

Hmm, vad ska man göra..?
De var en bra fråga..!
Ska nog sätta mig ute och njuta av dagen efter man har doppat sig i duschen..!
Nu när man har nå fingerarbete kan man gott sitta och njuta av solen..!
Jobbigt då man måste sitta still och inte göra nått..!


(Så här lärde jag mig sticka..)

Min lilla darling är ute och går runt gården med vovvarna, ser då ut som han fillosoferar...
Fast han kan juh vara trött också..!
Han är nog inte så "djup" som jag vill tro..!
Men man kan juh alltid hoppas..!

Hehe..!
Har fortfarande inte svalt att man har semester..!
Fast de kommer nog då vi ska brumma..!
Skönt skönt..!

Hmm, de känns verkligen att de är rötmånad nu..!
Kläderna vill aldrig torka, får nog ha fönstet öppet, om de nu hjäler så mycket..!

Neh, neh..!
Om man ska gå och hitta på nått..!
Fredrik är och kollar hur mycket räkningar man har..!
Denna månad har jag då inte öppnat nått så för min del är de nog säkert...
Men skenet kan juh bedra..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0