Allmänt söt

Tjosan-hejsan fallerallera..!

Solen skiner, fåglarna kvittrar och jag är bara trött..!
Sovit som en kratta..! Hur nu dom sover..!

Allt löste sig av sig själv..! Fick en ros, han var allmänt söt..!

Jag har legat och tänkt inatt..! På vad vet i rackarns..! Tyckte då att jag kom fram till nå bra, men kommer icket ihåg..!
Sen har man legat och planerat.. Vad som ska med och vad som får stanna hemma..!
Tänk om man kunde ta med sig en liten TV..?
Men troligast inte, men man överlever nog två nätter utan dumburken... Man spenderar nog den mesta tiden shoppandes..!
Hmm, man kanske ska skriva vad man snackar om..!
Våran lilla road-tripp..!
Yeeeeeh!
Ullared here we come..!
Eller iallafalll Soon we come!
Den tiden man inte kom på nått låg man och kollade på en bubblande Fredrik..!
Så söt så..!
Han är som barn, sötast när de är tyst och sover..!
Hehe, de är gubben min de..!

Hur ska de gå med att sitta i en bil i ca 12 timmar..!
Vi får hitta på nå spel..!
Fast... Hmm... Rackarns...
Vi ska juh köra på natten och turas om att sova..! Jag ska köra första sträckan..!
Aja, men nått får de bli iallafall..!
Annars blir man jue tokig..!

Nedräkning pågår för fullt!
12 arbetsdagar kvar till den efterlängtade semestern!
Yeeeeeh!
De första man kommer att göra är nog att tvätta och lägga undan arbetskläderna lääääääängst bak i garderobern..!
Fem veckor att göra vad man vill med..!
Skööööööööööööööööööönt..!
Har bara planerat in en vecka..! Resten är nog bara att ta som de kommer..!

Neh, man kanske ska vara social med min lilla darling..!

Pice out!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0