Men de visar sig..!

Vilken underbar morgon vi får..!

Igår när jag satt ute och stickade så upptäckte jag nå skrämmande..!
De låg blad på marken..!
Men de bara måste vara för att de är för tort..!
Vad lessen man skulle vara om hösten skulle börja dra sig hit nu..!

Hmm, what to do, what to do..!
Ska hänga bort tvätten och sen snöra in en 60..!
Korgen ska vara TOM då vi far...!
De menas med att man måste nog ta en 40 på lördagkväll..!
He je bra att planera..!
Och de är skönt att komma hem till en tom korg, för vi kommer nog ha de vi ska tvätta ändå..!

Åh, glömt bort de totalt...!
Alla naglar klarade sig..!
Så nu är de målade och fina..!
Men de är drygt att skriva då man inte är riktigt van..!

Hade en skum dröm..!
Om de ska bli sann så har jag mycket att oroa mig för..!
Men som tur är så slår aldrig mina drömmar in..!
Hehe..!

Har kommit fram till att jag inte kan sticka två per dag..!
Blir nästan en..!
Man har juh så mycket annat för sig..!
Men man får ta igen sig på resan..!
Yeeeeeeh...!

Neh neh..
Ska sätta mig och sticka en stund...
Sen kanske de blir till att fara och bada i havet..
Men de visar sig..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0