Då går han juh i förlust...

Morrn morrn..!

Efter en tråkig kväll, så hade man en underbar natt..!
Vi låg och snakcade och busade sen somnade vi..!
Mysig mysig..!
Vet i rackarns vad man snackade om...
Men den var då lugnare än den förgående kvällen då vi gjorde, vet i rackarns vad de heter, "tusenstick"..?
Man håller i armen med bägge händerna och vrider om...
Öm är man då, Fredrik fick in flerpå mig än vad jag fick på han..!
ÅåÅ!


Vet i rackarns vad som ske idag...
Fredrik babblar på om att kanske fara till Umeå och hämta ett par däck...
Får se vars man hamnar...

Jag tror då Fredrik har blivit lurad..!
Han har då köpt ett spel från blocket, priset säger jag inte, satt in pengarna på hans konto förrigår...
Gubben har sagt att han bjuder på frakten..!
Vem bjuder på frakten?!
Då går han juh i förlust... De där spelen går som smör!
Aja, de är Fredriks pengar och jag hoppas för hans skull att han får spelet!

Neh neh..!
Ska kolla om de går ut nå på Tradera..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0