Håller mina tummar..!

Schablöö schablöö..!

Nu har man donat på lite..!
Segt men de funkar..!

Hjälpt Fredriks broder tuck en sväng...
 Till och med bakat palt..!
Fredrik var som barnet...
Han vägrade samka fyllningen...
D.v.s. lök och bacon..!
Men men, han åt då...
Stolt över honom..!
Hahahahahaha..!

Var på en kall promenix, träffade många grannar...
Hoppas att de går igenom och att vi får dra berdband i byn..!
Håller mina tummar..!

Är lite missnöjd med hur lite jul man har gjort de i år...
Men men, får ta igen mig nästa år..!
Nu har då Fredik fått sin jul, mer får han inte..!
Hehe..!
Eller så får man pynta i smyg då han är borta..!
Hahah..!

Neh, ska slå in bobben som jag köpte ut åt Lena..!

Pice Out.:!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0