Han är så söt..!

Oj oj oj..!
Är de så här de känns att vara 24, så vill jag inte vara de..!
Hes och skit öm i axlarna..!
SingStar och Wii Sports har man blivit för gammal för...

Fick mina paket från älsklingen igår..!
PEZ figurer på Wallee och Eve påklistrade på ett rött papper format som ett hjärta...
Under hade han skrivit Emma/Fredrik på den ena och Fredrik/Emma på den andra...
På baksidan var de skrivit en hemlighet...
Han är så söt..!
Sen fick jag en jätte stor och jätte fin mjukisängel...
Kom fram till att de ska vara en Loma Ängel..!
Och Fredrik i ett nötskal hade glömt tagit bort prislappen...
299 kronor..!
Oj oj oj!
Sen fick man Wii Super Mario Galaxy..!
Så de blev lite spelande igår..!
Rätt så härligt spel ändå..!
Nu ska man snart sätta sig och rädda prinsessan..!

Neh...
Ska sminka mig, Fredrik ska gå ner och bjuda upp...
Så man kan inte se ut som ett troll...

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0