Inget bredband via telejacket. Men...

"Inget bredband via telejacket. Men...
Det finns inte någon ledig kapacitet på din telestation och vi kan därför inte leverera bredband via telejacket hem till dig just nu. En glad nyhet är att vi ändå kan erbjuda snabbt bredband till dig. Här nedan har du Mobilt bredband med hastigheter på upp till 3,6 Mbit/s och snart upp till 7,2 Mbit/s."

Det är som man har pest eller nått..!
Varför kan man inte erbjuda bredband via jacket för?!
När vårat förra bredbandsbolag gick i KK, så köpte Telia upp "oss"...
Vi fick en folder i brevlådan som stog att vi kunde ha de snabbaste som de erbjöd...
Men efter många om och men kom de fram till att Telia satsade på alla stationer utom våran och typ en till..!
Morr!
Aja, som de är nu kan man inte ha de...
Jag kommer inte in på blogg eller apan, dom som man är inne på mest, men jag kommer mig in på Tradera och Blocket..!
Man blir irreterad...
Sitter och letar andra altenativ och vill ni veta vad Fredrik gör?!
Han lägger spindelharpan..!
Kan han inte angagera sig?!
NEH...
Harpan och Blocket..!

Aja, har mina aningar att man snart kommer bli avskärmad från omvärlden..!

Neeeeeh..!
Hänga tvätt och sen fortsätta kolla..!
Neh, ångrade mig...
Är man borta vid internet så är de problem att komma in på de igen..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0