Man ser då vars man skiljer från varann..!

God morgon God morgon..!

Man har legat och snackat hela natten...
Vi har pratat om färger och tapeter..!
Fy rackarns vad olik men ändå lik man är..!
De ända som skiljer är att jag vill ha t.ex. om man ska ha lila så vill jag ha lite mörkare lila och Fredrik vill ha ljuslila...
Aja, men vi kom överrens om mycket ändå..!
Hehe..!

Jag blev som intresserad av vad han skulle tänkas vilja ha i tapetväg...
De är juh som svårt att tänka sig, så vi ska passa på att fara på en tapethandel nästa gång vi far in...
Antingen idag eller imorgon...
Ska vara kul att se vad han drar fram...
Vet i rackars hur vi kom in på detta, men de är rätt så intressant att prata om...
Man ser då vars man skiljer från varann..!
Hahaha..!

Apberget är under underhåll..!
Aja, jag får dutta på med någe annat..!

Hoppas att Fredrik mår bra nog för att fara till Umeå...
Är som lite nyfiken på vad han fastnar för..!
Hehe..!
Den dagen vi väl kommer tapetsera kommer nog mycket kompromissande har skett...
De som är så jobbigt är att både jag och han är himla envisa..!
Men då får vi ta en röstning...

Neh, nu ska man leta reda på karl och kolla vad som ska ske..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0