Shopping på hög nivå!

Oj oj oj säger jag bara..!

Lämnade Fredrik hos sin sexiga tandläkare (hon var då snygg) och gick mot stan...
Klockan 08.59 var jag nere och beredd på att spendera...
Dock öppnade den första affären inte förrän 9.30..!
Frysen gick jag på matbutiken på MVG...
Kollade på allt mellan himmel och jord för att fördriva 30 minuter...
Tillslut kände jag mig så dum så jag köpte halstabletter och gick...
Ålens öppnade precis så där stog man och glodde i böcker...
Fick höra att de hade tydligen varit någon och bara plockat en famn varor och gått och sen när jag gick ut där ifrån så var de en brud som gick in i dörrarna...
Alldelens röd vart hon och skrattandes gick hon vidare...
Man kan nog tänka sg ett de gjorde ont, de blev ett ganska häftigt näsavtryck på rutan...
Hahahaha!

Äntligen då affärerna öppnade så ringde Fredrik och sa att han var klar...
Så åt honom att jag SKA på skopunkten!
Och dit traskade jag..!
Jag kan inte ha ballerinaskor hela vindern..!

Hittade ett par stövlar som fick duga och ett par ballerina skor...
Ballerina skorna blev på halva priset, så de var nästan som fått..!
Hehe..!

Sen for man på Strömpilen och tömde Lindex..!
Köpte en svart stickad kofta, ett vitt linne och klänningen..!
Rätt så nöjd..!

Ska bara hitta en passande BH...

Neh, ska kolla igenom garderoben...

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0