Stackars vovven..!

Jahapp..!

Då har man en vetrinär tid på torsdag klockan 10.30...!
Pratade med vetrinären nyss och han tyckte att de var dags att ta en titt...
Stackars vovven..!

Aja, huvudsaken hon blir bra..!

Nu har man haft en god natts sömn..!
Hehe..!
Slocknade som en ljus vit tolvtiden igår...
Fredrik försökte få liv i mig, men han lyckades inte så himla bra...
Lika glad är jag för de..!

Madagaskar var SKIT bra..!
Move it move it!



Är så nöjd med mina nya stövlar...
Gick i dem igår och fick inte ens en liiiiten blåsa..!
Nöjd nöjd..!
Har alltid så lätt att få skavsår...
Men inte igår!
YES!

Hmm, idag ska mman väl pyssla på med julen...
Eller...
Ja, man får väl se..

Neh, ska bädda ner mig igen..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0