Tror som tur är att nästan alla är klara...

Morrn morrn..!

Nu har man riktigt plågat sig själv att ligga kvar till 10.00..!
Men jag klarade mig..!
Skulle dock ha dragit ner för fönstret igår...
Men men..!
Höll mig vaken rätt så länge igår...
När jag väl la mig fick jag världens huvudvärk, så man låg sömnlös ett bra tag...
Men inte hjälpte de...
Aja, jag får slöa idag..!
Skönt de..!

Happ happ...
Vad ska man hitta på..!
Jobbar ända fram till torsdag kl. 21, nattmöte...
Ska nog få höra allt fel man har gjort...
Aja, man kan inte annat än att lära sig...
Sen tror jag mycket är att två av tre nattare är nya, man kan juh inte bli stjärnor direkt..!

Iveckan har jag bestämt mig att gå igenom julklapparan, har glömt till vilka jag har köpt..!
Måste ta mig i kragen och göra klart dem..!
Tror som tur är att nästan alla är klara...
Aja, man ser väl..!

Jobbar, man kan säga till torsdag, så fredag blir de att åka in, förbereda smörgåstårta och städa..!
Oj oj oj...
Men de löser man...
Men en Alf skulle sitta bra nu...

Neh, ska kolla vad karl har för sig..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0