Hann klippa mig lite innan man for..!

"Jag trivs bäst i öppna landskap..."
Var i rackarns kom den låten ifrån?!

Aja..!
Måste ladda kameran..!
Så slipper man skicka in bilder på apan...
Hann klippa mig lite innan man for..!



Ja, jag vet..!
Man ska inte klippa sig själv..!
Fast jag kom på att jag kan ha två hack istället för ett..!
Så två snipp sen var man klar..!
Vill ha långt hår så man kan klippa sitt tredje hack..!
Men de kommer, sakta men säkert..!
Sen de få gånger man har varit till frissan, (hmm, tror att man bara ha varit tre gånger i mitt liv. Första blev de riktigt kort kort, andra så gjorde hon inte mina hack utan klippte mig kort även fast jag bara ville toppas, sen fattade hon inte mina hack och den tredje så gav hon mig hundöron, d.v.s att hon rundade av...) har de inte blivit som man ha velat...
Mamma är nog bäst på att klippa mig...
Eller, Marie var inte dum hon heller...
Har kommit fram till att antingen så gör jag de själv eller så får mamma ställa upp..!

Fredrik hotade att låsa in saxarna...
Han trodde att man hade klippt hela håret när jag visade honom...
Man måste juh tänka på att mitt hår blr mycket kortare då man är ny duschad...

Aja, detta kommer nog se bra ut om man plattar håret...
Annars har jag juh de liks uppsatt..!
Jag längtar tills jag har så långt hår så att man kan göra sitt tredje hack...
Då blir allt som vanligt igen.:!
Hehe..!

Btw...
Min naturliga hårfärg har kommit fram...
Mellanting mellan ljusbrunt och brunt med lite rött inslag...

Nog om hår..!
Vi såg Pineapple express...
Inte en riktig bio film...
Vet i rackarns om jag tyckte den var så bra...
Men mysigt var de...
Fredrik skrattade då...
Jag njöt väl mest att att bre ut mig på en egen soffa...
Den får en 2:a av mig och då är jag snäll...

På vägen hem så fick Fredrik senadrag i gasfoten..!
Oj oj oj vad man skrattade...
Han kunde inte tvärstanna på E4:an så han fick pina sig igenom tills de gav med sig...
Han var alldelens kall svettig och halft tår öggd..!
Hehehehehehe..!

Neh, nu ska man se de man har spelat in..

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0