10.44 kommer in..!

Passande..!
Kom inte in på min sida imorse, så man skriver på Word...

Sen får man Ctrl C och Ctrl V:a de..!


Idag blir de BIO!
Yeeeeeeeeh!
Inte riktigt Yeeeeeeeeh på just de, men drutta runt på stan innan och slippa ta på sig arbetskläder..!
De är inte alls illa..!

Undrar så flundra vad man ska dra på sig för nått..!

Man kanske ska vara prickig?
Neh, få nog bli helsvart..

Vad irriterande, visst de blir rättstavat, men idiot programmet byter ut ord...

Så ser ni nått dumt, så är de inte jag..!
Hahahaha..!


Tänk om man kunde få långt hår igen..!
Nu när de är så kallt ute så är de rätt så skönt att ha nå värmande på skallen..!
Hehe, jag passar då inte i mössa..!

Så en sådan ser ni då inte mig i..!

Oj oj oj, nu ser man rött..!
Tydligen så får man inte skriva yeeeeeeh och hahaha..!
Hahahaha..!


Vart tog solen vägen då??
Igen som vet?

Ingen som har att dela med sig??

Neh, ska sminka mig och sen kolla om man kommer sig in på bloggen...

Tydligen stavas de inte bloggen utan B-loggen!
Irriterande..!


Meh! Klockan är "runt tio" (09.43) och ändå kommer man inte in...

09.51 kommer inte in..!

09.54 kommer inte in..!

09.56 kommer inte in..!

09.58 kommer inte in..!

10.00 kommer inte in..!

10.01 kommer inte in..!

10.02 kommer inte in..!

10.03 kommer inte in..!

10.04 kommer inte in..!
10.05 kommer inte in..!
10.06 kommer inte in..!
10.07 kommer inte in..!
10.08 kommer inte in..!

10.09 kommer inte in..!

10.10 kommer inte in..!

10.11 kommer inte in..!
10.12 kommer inte in..!

10.13 kommer inte in..!
Neh, nu går jag och sminkar mig och ser på TV en stund..!

10.44 kommer in..!


Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0