Aja, skönt att slippa bli less..!

Nu är de lungt i vårat hus..!
Eller ja...
Dom for med 13.15 bussen..
Men jag har juh varit på möte från klockan ett..!

Nu ska man snart plocka undan sängkläderna och dona på lite...

Har haft de skit trevligt må jag säga...
Lärde Lisa spela 8-bitars...
Sen satt jag OCH mamma och drägglade över Dr.House..!
Hehehe..!

Happ happ, nu dröjer de väl innan man får övernattandes...
Aja, skönt att slippa bli less..!
Haha..!

Mötet gick väge, ska ha stämpel klocka...
Fattar inte så himla mycket, men man lär sig då man ser den..!
Får man då hoppas iallafall..!
Jag var så smart och parkerade bilen på Strandis, för då tänkte jag att man kunde gå till kommunhuset och sen hälsa på när mötet var över...
Men men, som vanligt var de väldigt önödigt...
Chefen hade bokat ett rum på strandis, så de var bara att åka med henne dit...
Hann snacka lite, eller, jag babblade väl mest för att man var väl rätt så, hmm, man kan inte riktigt säga nervös...
Ja, ni vet väl hur de känns att snacka med chefen...
Hehe...
Tydligen ska vi ha ett nattmöte den 6/11...
Hoppas att man inte har gjort nå fel...
Hoppas då inte de iallafall...
Men de kan juh vara för att dom har bytt ut två tredjedelar av natten..
De vill säga två av alla tre är utbytt...
Aja, man kan inte göra mer än att fara och lyssna...

Neh neh, ska gå och kolla om de finns nå att äta..

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0