*Blink*

Torsdag torsdag torsdag...
Måste intala mig själv att de är torsdag idag..!
Kom igen!
In i hjärnan..!

Inte stolt över min vakning...
Men de är svårt att sova då man vet att man har gått av..!
Hehe...
Fast de käns konstigt att inte fara och jobba i kväll..!

Min älskling var så snäll och hängde tvätten...
Sköööööönt att slippa..!
Tänk vad lite de krävs för att göra en lycklig...
Dock krävs de typ lika lite för att göra en arg...
Inte lätt att vara Fredrik..!
Hahaha...
Neh, så farligt har han de inte...
Jag är snäll, för de mesta..!
*Blink*
Min pappa började vårat senaste telefonsamtal som vanligt:
-"Visst är du snäll mot Fredrik, han är en bra kille........."
Hmm, nästan som om man ska fråga om han vill ha honom..!
Hahahahaha..!
Neh, vill inte dela på min darling..!

Neh, ska gå och kolla vad dagen bjuder på..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0