Ett sjukt skämt..!

Jaha..!

Vaknar och då finns de inget Internet..

Man blir lite smått stressad, eftersom det går rykten om att bolaget ligger risigt till..!

Men men, vad kan man göra åt saken..!


Idag blir de marknad!
Härligt Härligt!
Får se vad man kommer sig hem med..!


Ronja skäller, så en stressad Blaze har hoppat upp och satt sig i knäet mitt...

De måste ha stött på nått när de var ute nyss,,,

Skulle inte förvåna mig om Pricken är på besök...

Eller någon annan stor hund, de är juh jakt..!


Så, nu har jag skickat Fredrik till att dra ut och sätta in antennsladden...

Hoppas att man får igång Internet nu...


Drömde en så konstig dröm inatt...

Fredrik fick ett samtal och när han la på luren så sa han att han skulle måsta packa...

De ville tydligen ha honom i fronten, därför han kunde "avvaras"..!

Vad stressad man var..!
De gick inte att övertala karl!
Han for och hann då inte komma hem innan Fredrik väckte mig och sa att de snart var marknads dags..!

Skönt att de bara var en dröm!
Undrar varför man har mardrömmar?!

Ett sjukt skämt..!


Neh, nu är Internet igång...

Så jag ska Ctrl C och Ctrl V:a de här och sen sminka mig..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0