Jag ljög faktiskt,

Hej hej..!
Snarkar ni?


Hmm, nu är man klar...

Väntar på att tidningen ska komma så att man har något att läsa, men den är nog nån timma bort...

Hoppas på att nån larmar så man har nått att göra..

Hehe...


Inatt har man gjort tekakor...

De blev faktiskt goda...

Ser dock inte ut som dom som finns i affären, men de duger nog..!

Snart går man av, ledig sju dagar...
Skulle nog kunna jobba någon natt till, nu har man kommit in i de hela...

Hahaha...

Men men, man får städa hemma istället...

Jag ljög faktiskt, är inte ledig i sju dagar, jag har arbetsplatsträff på onsdag, men tre timmar är inget att räkna med..!
Hehe...


Neh, ska väl sätta mig och pilla naveln och hoppas att man finner nå att göra...!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0