Aja, de får bli en annan gång..!

Fredag hela veckan..!
ÅåÅ! Har fortfarande FREEEEDAG!!!
Men men, man kommer väl över de hela..!

Nu har man jobbat dagens pass..!
Gick fort men ändå inte..!
Fick slut på garn 17 minuter in på rasten, så jag höll på att klättra på väggarna..!
Satte mig och donade på med kalendern jag köpte igår...
Blir nog bra att ha då man börjar jobba på riktigt...
Var himla daga vild i veckan...
Hehe..!

Neh neh, nu står karl och druttar på med maten...
Ibland är de skönt att ha jobbat..!
Hahahaha..!

Visst var professorn och majonäsburken bra?!
Man får verkligen tänka efter..!
Den skulle man behöva läsa en gång i kvartalet..!
Är nog rätt så stressig av mig... Synd nog... Man ska hinna med allt och ingenting...
Men har intalat mig att jag ska sluta med de...
Leva för dagen och inte för morgondagen....

Hmm, sitter och ser mina halsband, som man har en tendens att ta av sig här...
Måste hitta nått att ha de i så att de inte bara ligger här...
Hmm... Aja, de får bli en annan gång..!

Neh, har en kelgris brevid mig..!
Ska pussa på henne ett tag,sen får man gå och se hur de går med maten...

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0