Går den att sudda?

Nu så är de över...
En jobbig kväll var de...
"Min" lilla tant var så lessen, satt i tårar hela kvällen...
Hon bad om mitt nummer och man kunde juh inte säga neh...
Kommer att sakna min tant, men som tur är så är de ca en vecka innan man får fara dit igen...
Men de sa jag inte åt henne, hon blir förstörd om man inte dyker upp då man har sagt att man ska...
Nu je ne slutt, nu kan man köra med: "De där kan jag inte, är bara timvikarie"
Hahaha..!

Tragiskt, jobbat där i över fem år och så ska de sluta så här...
Men man får hoppas på extra knäck..!

Ser fram emot de nya stället...
Om jag skulle vara "mitt gamla jag" så skulle jag oroa mig som satan...
Men som tur är är "mitt nya jag" mycket lugnare och lever för dagen...
Har kommit fram till att man inte kan göra så mycket åt saken, de är bara att flyta med...
Tänk vad fem veckors semester kan göra..!
Hehe..!

De känns som om de inte var sista dagen, de känns overkligt...
Jag har åkt fram och tillbaka i fem år...
FEM ÅR!
Fy rackarns vad tiden går fort..!
Känns som om man nyss slutade skolan, som om man nyss flyttat hemifrån...
När blir man vuxen?
Jag kan då inte säga att jag är vuxen..!
Vill inte vara vuxen...
När får man vuxen stämpeln?
Går den att sudda?
Fredrik är 32 och jag ser inte han som vuxen..!
Haha, min lilla gubbe..!

Aja, ska inte tänka på de stora frågorna..!

Ska se Top Model sen blir de väl sängen som väntar, efter man har hängt tvätt såklart..!
Kanske några vuxen poäng där..! Ja, jag vet..!

Har juh itne fått napp på nån Husalf...
Kanske måste utäka månadslönen...
Men de får bli vid ett senare tillfälle..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0