Hoppas att de funkar..!

Morrn morrn!

Solen skiner, men fåglarna kvittrar inte...
När är de dom ska flyga söderut??
Men men, man kan alltid muta vinterfåglarna med lite mat..!
Hehe..!

Såg The kingdom igår!
Den var super bra..!
Ett måste att se!



Så, vad ska man hitta på idag..?
Blir nog att plaska ikväll...
Men innan dess så vet jag inte..!
Upptäckte igår att de var dags att köpa ny bekiniunderdel...
Jobbigt att dra upp stup i kvarten..!
Men jag hittade ett par i lådan som jag ska testa..!
Yeeeeeeeh!
Hoppas att de funkar..!
De är juh inte direkt attt de kryllar av badkläder i butikerna nu...
Nästa år ska jag leta efter ett nytt badlinne...
Men de blir väl som med allt, när man väl letar så hittar man inte..!
De får gå som de går..!

Har fortfarande inte hört av Marita..!
Men hon är juh inte den som hör av sig heller, så man vill juh inte vara jobbig..
Ska juh på schema möte på torsdag, då får jag fråga ut henne...
Man mår bara illa så fort man tänker på de...
Ska sluta tänka på de nu..!

Vad ska man göra inna fyra..?
Eller man kanske har så tur att dom öppnar tre..!
OoOoO!
Men har mina aningar att de är fyra...
Hmm, de finns alltid nå att dona på med...

Neh, man kanske ska gå och börja dagen..!

Pice Out..!

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0