Inge huvva där heller...

Oj oj oj..!
Nu har jag måååånga bollar i luften på Tradera..!
Tur att man sällan lyckas vinna..!
Hehe..!

Go morgon btw..!

Huvva vilken dag som nalkas..!
Arbetsplatsträffa på Strandholmen idag...
Inge huvva där...
Men bilen är ej klar, så man ska åka med Maria då hon ska till stan...
Kanske runt 12 tiden, jag börjar 13....
Inge huvva där heller...
Men eftersom hon ska till Umeå så finns de juh en stor risk att hon inte kan hämnta mig då jag slutar...
Lite huvva där...
Man hoppas på att bilen blir fixad i tid till min "slutning"...
Annars får man väl traska runt nordmaling en sväng...
Åh, jag kan juh fara och simma..!
Yeeeeeeeh..!
De kan jag juh göra..!
Men vad är de för sak..!
Hehehe..!

Nu löste jag juh problemet..!
Så man kan säga att de är inge huvva där heller..!
Yeej!

Då går de juh fort en timme..!
Men med min tur så har de stängt för renovering..!
Neeeeeeeh..!
Hehe..!

Hmm, vi låg bara och pratade igår kväll...
Rätt så myssigt att slippa ha på en film ibland de med...!
Fråga inte vad vi snackade om, de kommer jag inte ihåg..!
Hehe...

Neh, om man ska slänga sig i duschen så man ser ut som en människa...
Eller så lik som möjligt iallafall..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0