Lika bra är nog de...

ÅåÅ!
Jag som sov så gott!
Vaknade av Maria ropade mitt namn..!
Vad i rackarns kan hon vilja!
Man tyckar nog att hon hör om man är vaken eller inte..!
Aja...
Drömde så gött!

God morgon kanske man ska säga..?
Hmm, god och god... Dimmigt och jävligt ute..!
Men som tur är så kan man hålla sig inomhus!
Hehe..!

Nå... Vad ska man hitta på idag då..!
Blir nog till att simma ikväll...
Och då ska jag äta middag innan..!
Hehe..!
Funderar på att koka soppa, men då blir Fredrik inte så himla glad, så de får bli en annan gång...

Neh neh..!
Ska gå och se på TV en stund...
Känner man Maria rätt så får man aldrig veta vad hon ville...
Lika bra är nog de...
Hon ropar två gånger, sen stänger hon dörren och går!
Då får man skylla sig själv, jag går då inte ner...

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0