Man får göra uppe sittar dagar..!

Klockan ringde, kändes som om man nyss hade blundat..!
Fy..!
Men man vaknade snappt i duschen..!
Kaaaaallt!!

Happ happ...
Ingen sovmorgon får man imorgon...
Men som tur är så har man en liten på måndag...
Pirrigt värre..!
Men de ska väl gå vägen...
Värre då man ska börja själv..!
Oj oj oj, de gäller nog att ta anteckningar..!
Hehe..!

Satt och räknade igår...
Om de nu stämmer så är jag ledig nu i jul och nästa..!
Yeeeeeeeeh!
Men jag jobbar då nyår, men hellre de...
Men med tiden kommer man nog jobba några julaftnar i rad, men de får man väl ta...
Man får göra uppe sittar dagar..!
Hehehehehe..!

Hmm... Neh...
Man kanske ska gå och kolla på den som ligger och snarkar så sött..!
Hehe..!

Måste tillägga att jag vann två budningar...
Första vet jag inte vad jag tänkte...
Halsband + örhängen 49 kr (tror att de var typ 33 i frakt)...
Den andra var ett antiskäll halsband 155 kr (0 i frakt)...
Ska kolla om de funkar, då kan man buda  på en till..!


(Halsbandet var väl rätt så sött..?)

Neh neh..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0