Man har juh alltid så tur när de kommer till allt...

Aha..!

Nu är man vaken efter ca 2 ½ timmes sömn...
Har fått sett Nananananana Naanananananaan..!
Hehe, Top Model från igår..!
Fredrik är med bilen så jag ska passa på att se på en film och hoppas att man får blunda i två timmar till..!
De tycker jag att jag förtjänar..!

Riktigt härligt jobb ändå..
De enda är väl matlagningen, men man kan inte göra annat än att följa recceptet..!
Hehe..!
Fast, brukar sabbas ändå..!
Hehe..!

Tydligen var de den lugnaste natten på länge, tråkigt de då man har inskolning då ingen riktigt är sig själv...
Men de har inatt på sig att skärpa sig..!
Hehe..!

Har tydligen blivit nå tjaffs med schemat, har fått en rad som en annan går på...
Kanske ska man börja redan den andra eller så blir de inte förrän den nionde...
Blir de den andra så måste jag tacka nej till en tur på Strandis...
Men åh andra sidan så kanske de är lika bra att börja så fort som möjligt, då inskolningen är färsk..!
Hon skulle ringa chefen idag så man får se hur de blir, funderar på att fara förbi och skriva papper imorgon...
Då får jag ta de med henne...
Man har juh alltid så tur när de kommer till allt...

Neh, nu ska jag rata mig ett tag och hoppas på att få snarka..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer
Postat av: Dessan

Trivs du på nya stället?

2008-09-17 @ 13:08:50
URL: http://desper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0