Men men, hon glömmer mig...

Ännu en arbetsdag avklarad...
Fyra kvar sen är man ledig en ynka dag..!
Men som tur är så går dagarna fort..!
Hehe..!

Nu je ne gjort..!
Nu har jag sagt till "min" tant att jag ska sluta där...
Hon sa i morse skrattandes att en hade sagt att jag skulle flytta till gävle..!
Men de hade hon då inte trott på...
Hon skattade då inte när jag sa de...
Hon undrade bara vem som skulle hjälpa henne med hennes saker nu...
Och att hon hade nedräkning på min semester tills man skulle komma tillbaka...
Hon var inte nöjd...
Tyckte bara att nu förtiden så är de bara tråkiga nyheter...
Men men, hon glömmer mig...

Neh, om man ska gå och se om man får i sig någon mat..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0