Nästa vecka..!

Jaha...

Då är man uppe..!

Ny vecka, nya utmaningar..!
Två dagar kvar på Strandis sen på torsdag börjar man på Tobias...
De är juh kul att göra något nytt iallafall...
Liiiiiite läskigt är de att man ska vara själv, men de löser sig nog...
Hoppas man på iallafall..!
Hehe..!

Skönt med sovmorgon var de iallafall..!
Nu ska man nog bara pilla naveln tills man börjar...
De är inte dumt..!
Skulle ha haft en sim-kompis imorgon, men då jobbade juh jag..!
ÅåÅÅåÅÅåÅ!
Nästa vecka..!
Hehe...
Sen ska jag testa att fara och simma innan jag börjar...
De kan juh inte vara nå negativt med de?
Eller?
Man blir juh pigg efter ett simpass....

Neh neh...
Ska Tradera mig..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0