Neh, sa hon och jag drog en lätt utandning...

Hej hej..!
Man överlevde knappt sin första dag..!
Allt var upp och ner..!
Sen fick man typ ta avdelningen själv...
Suck...
Men nu är de klart..!
Hade så ont i huvudet så jag skippade simmningen...
Sen blev man lite mindre sugen då man inte fick ut sin friskvård...
Ingen visste varken in eller ut, så då sket jag i ett..!
Aja, nu är man hemma..!
Får se om man far senare... De har juh öppet till åtta..!


Hahaha, man var så huvevild så man glömde jackan..!
Hehe!
Men den får hänga där den hänger tills imorgon...

Oj, vad allt är förändrat... Inget var som de skulle...
Sen var de ingen ordenarie från kl. 10...
Man kände sig som en huvudlös höna..!

Man kommer då sova gött inatt..!

Imorgon har man korttur...
Fem timmar ska man kunna klara av utan att gå in i väggen..!
Hehe..!

Innan jag for hem så stack jag in huvudet till Marita...
Som jag förutspådde så hade hon inte tid att gå igenom de hela med mig...
Men jag frågade hur många avdelningar de var och hur många man var...
Hennes svar var: " Bara en och en.."
Då sa jag häpnadsfullt: "Är de bara jag och en sköterska????"
Neh, sa hon och jag drog en lätt utandning...
Sen tillade hon: "De är bara du..." Med ett flin som gick genom hela ansiktet...
Oj oj oj..!
Efter de så fick jag höra att man kanske ska förbereda mat och städa...

Aja, man får gå igenom de då man inskolas..!
Hehe..!

Neh neh.. Nu ska Fredrik daltas med..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0