Nu borstar han gaddarna..!

Jag är redo jag är redo jag är redo..!

Nu je man klar i väntan på Fredrik..!
Är inte de konstigt?!
Ska inte karl vänta på bruden??
Eller??

Handla, shoppa, bio och sen handla igen..!
Härligt va??
Ska skicka ett sms till Markus och fråga om man får titta förbi och kolla in den nya lyan..!
Hehe..!




Man har tagit mod till sig och ringa Marita.. Men hon var upptagen...
Jag lämnade ett medelande...
Jag ringde vid tio tiden och hon har fortfarande inte ringt upp..!
Aja, snart orkar jag inte bry mig..!

Jaha..!
Nu borstar han gaddarna..!
Som tur var fick jag in en träff med en kanna kall vatten då han stog i duschen..!
Hahaha..!
Ni skulle ha sett minen ..!
Han får skylle sig själv, han stänkte ner mig först..!
Så de så!
Alltid lika kul att jävlas...

Neh neh, nu ska jag stänga av kärasten..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0