Nu ska man kocka lite..!

Tjohoo!

Nu har man varit och simmat..!
Bidde bara 30 min denna gång med..!
Kände mig yr, men de kan bero på att man var dum nog att fara innan man har ätit nå..!
Bara nå hårdbröd imorse..!
Men man lär sig..!
Nu ska man snart bege sig på maten..!
Hamburgare och pommes..!
Mumma!

Sen har både jag och Fredrik fått våra vinster..!
Mitt gick fort att he in i albumet..!
En fem-sedel från 76..!
Mycket fin..!
Nu ska jag lugna mig med att bjuda..!
Funderar på att bjuda på en festklänning...
Kolla hur de ser ut..!
Alltid bra att veta om de funkar..!
Hehe..!
Men de blir då inte nu..!

Efter maten ska man sätta sig med Fredriks enöringar och tjugofemöringar...
Oj oj oj, såger jag bara...
Men man je snäll..!

Aja..!

Nu ska man kocka lite..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0