Ska bli så SKÖNT!

Fy fy fy vilken kväll..!

Jag promenixade en låååång bit...
Hade tänkt mig att gå runt så man kom ut vid sågen...
Men då stötte jag på grannarna som tyckte att jag skulle akta mig för björnen...
Men jag steppade på en bra bit till, men när vägen blev smalare och skogen tätare och de började bli skymmining så vände jag om..!
Rackarns grannar..!
Inte hade jag tänkt på nå sånt då jag gick och donade på..!
De skulle inte ha sagt nå, annars skulle jag nog ha traskat på...

             

        
(Varför kan de inte finnas sådanna björn:ar istället --->)


Nu är man trött och slut...
Ska nog bara lägga mig och pilla naveln...
Ska bli så SKÖNT!
Hehe..!

På onsdag blir de bio, så man får passa på att fara in och handla då...
Ända dagen jag är ledig i veckan..!
Men nästa vecka!
DÅ!
Yes!
Fem hela dagar!
Ska sitta skönt!
IKEA!



Nån som vill med??
Hehe..!

Neh...
Ska lägga huvudet på kudden..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer
Postat av: Stina

Hahaha om de skulle finnas de björnarna så skulle alla vara i skogen!

2008-09-29 @ 09:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0