Sötingen min...

Nu har de hänt igen..!
Jag fattar de inte!
Är som orolig över lillan..!
Ännu en gång så är hon uppsvullen på vänster mungipa..!
Kan inte fatta vad de är som hon gör..
Ser inget på tandköttet...
Kan hon ha tvårbitit sig..?
Kan inte vara nån insekt nu...
Finns typ inga...
Vad är de som gör att de sväller upp?!
Man blir galen!!
Hon äter oftast på den sidan, kan hon bita sig själv?
Ska man klippa matbitarna på hälften??
Ingen som har nå förslag?
Senast detta hände var innan vi for till Göteborg..!

Lill-gumman...
Hon verkar då inte lida av de hela, hon äter och dricker...
Och de brukar lägga sig på ett par dar..!
Men man är som nyfiken på vad de hela kan vara..!
Nått måste de juh vara..!

Nu vet man varför Maria gastade i dörren...
Hennes katt håller på att ha värkar...
Så de blir nog mer kissemissar där nere...
Hoppas att de går vägen...

För tillfället så är man mer orolig över lillan..!
Sötingen min...
Kan de vara att de busar?
Men då är de juh konstigt att de alltid är samma sida...
Hmm, ska man ringa jouren och fråga vad dom tror??
Aja, man får se vad man gör...

Neh neh..!
Ska mys pysa med mina darlingar..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0