De är jag då inte bangen på...

Åh fy åh fy åh fy åh fy...
Nu har man vunnit två till...
Två Playboy väskor...
Så nu är man uppe i 1176...
Men man har då fått mycket för pengarna...
Har suttit och räknat...
Om jag vinner resterande med de som jag har lagt som högst så kommer de att bli 743...
Så håller tummarna på att jag slipper från några..
Men 743 för fem grejer är inte så himla mycket ändå...
De är ju bara S.N.Ö smycken och de är juh mycket dyrare i affärn...
Man vill juh helst inte shoppa för 1919...
Hehe..!
Känner mig som en shoppoman..!
Nu har jag bestämt mig att jag inte lägger nå mer bud, förutom om armbandet kommer ut igen...
Sen funderar jag på att höja med en femtilapp på ett halsband...
Men är inte riktigt säker...
Ska försöka hålla mig...

Haha, de är tur att man har jobbat extra...
Sen har man ju bara varit ledig en dag nu på några veckor, så man måste juh unna sig nå..!
Hehe..!
Tar man sig inte till affärn så måste juh affärn komma till sig..!

Nu har man jobbat kväll..
Drygt, alla, även dom man knappt känner frågade när jag skulle börja på Tobias...
Min lilla gumma undrade när min sista dag var så att jag skulle hinna med att hjälpa henne med att hänga in kjolar i garderoben, hon tycker att man är passande lång...
Hon är bra allt söt den damen..!
Henne kan man helt klart ta med sig, adoptera..!
Hehe..!
Hon kan hålla Fredrik sällskap då jag jobbar på natten..!

Nu fick jag hem min lilla misse nisse jag fick från jobbet..!
Nu ska den bara få sin plats, de är lättare sagt än gjort..!
Men annars får den hamna i vitrinskåpen i sovrummet, men då kan man inte använda spottlighten...

Frågade Fredrik idag om vi kunde hitta på nå nåst nästa vecka då jag är ledig fem dagar...
De var som länge sen man var lång ledig...
Han föreslog IKEA..!
De är jag då inte bangen på...
Men de skulle vara härligare om han skulle sagt att han bjöd på en resa till Ullared..!
Hahahahaha..!
Neh, ska bli mysigt att göra nå kul, komma bort och slappna av...
Många tankar som snurrar i min lilla hjärna...
Tänk om man kunde stänga av...
De gör man bäst bland affärshyllorna..!
Hehe..!

Nu har man NaNaNaNaNaaNa:t sig...
Är de bara jag som tycker att hon som åkte ut nu lät lik piprösten i polisskolan??
Jooooh..!
Jag kan inte vara den enda..!

Neh neh, nu ska jag inte tråka ut er...
Eller, de je bara att ni slutar läsa..!
Ni kanske redan har gjort de för längesen..!
Hahahahahaha..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0