Jag skulle ha insett de..!

Fy rackarns..!

Fredriks jävla mobil plingade till typ vi sex-tiden imorse...
Och när man lyckats somna om pep den ännu en gång..!
Morr..!
Vem de än var så är han eller hon en STOR mupp!

Aja, jag får ingen hjälp med kylskåpet idag...
Hade tänkt mig att Andreas skulle visa vad han gick för, Fredrik ska juh inte bära...
Men men, de ska iväg till Skellefteå hela bunten..!
Så man blir hemma själv med hundarna innan man börjar jobba kl 12...
Kan som inte fara någonstans, måste rasta dom de sista jag gör så de får komma sig ut och pinka...
Jag slutar 21 och vet i rackarns när Fredrik är hemma, men han har sagt innan 18...
Får se om han håller de han säger...
Tror knappast de...
Han är en tidsoptemist...
Så man ska inte tro han på den fronten..!

Okej okej, idag har man en auktion som slutar...
Men den hoppas jag och tror jag att man kommer att förlora...
Jag har lagt som högst 201 och den ligger nu på 201...
Så fem kronor mer är de väl någon som är villig att lägga...

Nu springer han omring som en virrig tupp...
Tydligen var Markus och Jocke klar tidigare än vad Andreas och Fredrik hade planerat...
Jag säger juh att de är tids optemister hela bunten...
Så man får ingen mysig frukost med karl märker man..!
De är typiskt..!
Jag skulle ha insett de..!
Men nu säger han om de är där tidigare så kommer de hem tidigare...
De skulle också vara roligt att se...
Rackarns att man inte är ledig idag..!
Han har sagt så mycket så skulle vara kul att se om han håller de...
Men men... Man får väl lirka ut de sen...

Neh neh...
Ska kolla om de är nå på TV:n och äta frukost/lunch/middag...

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0