Riktigt chockad..!

Happ happ..!

Nu har man shoppat tills man droppat..!
2 linnen, 2 halsband och ett par trosor...
Inte dumt va!!
Hehe..!
Fredirk gillade då allt...
Fast trosorna var inte rätt sort för hans smak, om han skulle få välja så skulle de bara vara snören...
Men han tyckte om dom med...

Skulle köpa en present åt mamma...
Har tänkt mig att hitta ett halsband...
Hittade ett skit snyggt på Nicole, men de ville jag ha själv...
Sen fann jag mitt klockhalsband och när jag skulle gå tillbaka för att köpa till henne så köpte jag de sista...
Men de skulle få hem andra modeller nästa vecka, så man får se om man hittar nå snyggt...

De har skit fina smycken på Nicole..!
Riktigt chockad..!
Jag tror jag har bytt ut min väskomania...
Men de behöver inte Fredrik veta...
Han är bara glad att man inte kommer hem med en väska..!
Hehehe..


















Visst är de fint?!
Snyggare i verkligheten..!

Aja, jag får försöka hitta en present åt mammsen sen...

Walle var SUPER bra..!


Så söt man kan vara!
Man blev då förälskad direkt!!!
Man kunde inte låta bli att hålla handen då man gick där ifrån..!
Ett riktigt måste!!

Var rikrigt skoj att drutta på stan...
For på Donken, smaskade i mig en grillad kyckling-sallad...
Haft allmänt mysigt..!
Inte dumt de inte..!

Neh, nu ska man och se Top Model..!
Inte heller så dumt..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0