Mitt lilla lyckopiller..!

Hej hopps..!

Nu har man donat och donat..!
Middags paus sen satte man igång igen..!
Men nu je man klar..!
Ska ta en sista blick imorgon, sen får de duga...
Han får då bara vara nöjd, annars vet i rackarns..!

Hehe..!


Man har då fått lära sig en massa nya härliga ord...
Alltid bra..!

Nu vill man bara skjunka ner i soffan och stoppa ett finger i naveln och börja pilla..!
Sen blir de väl att he på en film och njuta av sovmorgonen..!

Har fortfarande inte kommit över att man kanske måste laga mat...
Aja, man får göra de bästa av sitationen..!
Man har då en fast plats...
Slippa oroa sig när de börjar närma sig schemaläggning, slippa ångest över att bli bort plockad...
Skönt skönt..!

Hmm, man kanske ska fråga om man lägger eget schema..?
Öh, alla frågar så mycket... Jag vet nada...
Pirrigt och nervöst..!
Glad men ändå inte..!
Man har jobbat sen 2003 med samma arbetslag...
Man kommer att sakna dom...
Sen är man inte så van att jobba själv, speciellt då man inte kan väcka gubbarna och gummorna och prata av sig lite...
Hehe, hur de skulle se ut... När de kommer på morgonen är boenderna redo för att lägga sig..!
Haha..!
Man får väl ringa och hålla karl vaken då man har som minst att göra...
Ska bli skoj att testa nå annat, men nog tror man att man kommer att längta tillbaka super mycket!
Tur att man kanske kan gå ut extra..!

Snart blir de nog inskolnng, ända veckan jag kan är inte nu men nästa...
Marita sa att man skulle börja den första oktober...
De är juh snaaaaaart..!
ÅÅÅ!

Hehe, tur att man får klaga av sig hära...

När jag ringde mamma igår och sa att man hade fått de, så sa hon att trivs man inte så kan man alltid plugga...
Hon vill ha en SSK:are till dotter...
Först och främst, om jag väl skulle plugga så skulle de nog bli socionom eller nått inom psyket och sen måste man ha råd till de hela...
Och för att inte glömma nått mellan pannbenet!!

Får se om man får tid över nu när man ska jobba natt, man kan juh alltid gå någon mindre kurs bara för rolighetens skull..!
Bli psykopat skulle sitta bra..
Mohahahahahaaaa!
Jag är redan en bra bit på vägen där..!

Neh neh, nog om framtiden..!
Lev för dagen...
Tänk om man nu kunde de..!
Inga bekymmer...
Inga plikter...
Bara kärlek och navelpillande..!
Härligt!

Rackarns...
Måste baka de j*vla bullarna Fredrik övertalade mig att göra om jag fick jobbet...
Men jag ska då få min vinnar middag innan, så de SÅ!

Mitt lilla lyckopiller..!

Tänk om man kunde ha fått köpa sin bärbara i lugn och ro, då kunde man ha legat i soffan nu och druttat på tengenterna..!
Men icket som nicket..!

Vad ska man mer gnälla på??
Hmm, nå blir de väl..!
Men för tillfället ska jag rata vidare..!



Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0