Så den kan juh bli liiiiite enformig..!

Morrn morrn..!

Nu har man sovit gott..!
Var pigg redan klockan 00.07...
La mig vid nio somnade runt tio-tiden...

Nu har jag legat och drömt om de nya jobbet...
Hmm, vad kan man säga..?
Både en mardröm och en bra dröm...
Hoppas att allt går vägen...
Tänk om de inte vet att man ska komma?
Chefen verkade inte så insatt i Tobias gården...
Inte nog med de, imorgon ska man inskolas med hon man "tar" raden av...
Känns lite dumt, men de får gå vägen...
Jag är juh inte den enda nya som kommer...

Jag har intalat mig att man inte ska oroa sig så himla mycket...
Lungt och sansat ska jag gå dit och de får gå som de går...
Imorgon blir det den första natten...
Ska bli kul och kolla om man klarar de..!
Hehe..!

De var då skönt att man fick behålla sina turer på Strandis så länge man kunde...
Jobbar mitt sista pass där den tredje, så de är skönt...
Ska prata med Marita och kolla om man får ta på sig nån fattas tur lite nu pch då...

Jag har fortfarande inte insett att detta händer...
Ska man verkligen sluta på ett ställa som man har jobbat på sen 2003?
Vad tråkigt...
Jag funderar på att säga de till damen snart, de känns lite dumt att alla vet om de utom henne, hon bodde där när man började...

Åh, denna låt hade man på hjärnan hela gårdagen...



Ni kan juh tänka på att man bara kan texten:

I´m head over heels goddess of mine,
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back,
The glory you found, I´m in deep debt, without you I wouldn´t survive

Så den kan juh bli liiiiite enformig..!
Hehe.!

Åh, nu ska jag gå och se Hål i väggen!!
Hehe..!
Är som lite smått intresserad vad de där programmet går ut på...

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0