Liten men ändå stor..!

Solen skiner, men man hör inga fåglar...
Man kan juh inte få allt i denna värld..!

Tisdag tisdag..!
Sista kvällen...
Vet inte vad man ska känna, men de kommer väl efteråt då man har tid att tänka efter..!
Ska bli skönt att vara ledig imorgon...
In till Umeå och bara koppla av..!
Fredrik ska hämta nå spel som han har ropat in på Tradera...
Tydligen är de på samma skola som Markus går på, vad världen är liten ändå..!
Liten men ändå stor..!

Fick mina Playboy väskor igår...
Söta var dom, men en var mycket mindre än vad jag hade tänkt mig, fast jag hade bara laggt öppnande bud, så jag trodde att jag skulle förlora den...
Hehe..!
Sen fick jag ett S.N.Ö halsband som jag är mycket nöjd över..!

Hmm, detta är allt jag har vunnit:

411+6

72+6

301+frakt

191+11

80+11

 86+14

 38+20

 51+11


De tre sista har man inte fått hem än...
Jag fattar inte, den sista, jag köpte en sådan vit för 299 i affären och jag fick den för 62...
Funderar på om mamma ska få den eller ska jag behålla den för mig själv..!
Hehe..!
Jaja, nu ska jag dra ner på Tradera...
Detta håller juh inte...
Ni som räknar ut total summan kan behålla den för er själv...
Jag vill och vågar inte veta..!
Hahahaha..!
Sen har juh juh inte räknat med alla sedlar jag vann för ett tag sen, men de var då inte uppe i dessa summorna, då bjöd man max 80...
På den tiden var man smart..!
Hehe..!

Neh, ska drutta vidare..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0