Vad har du i fickan Jan..!

Tjohoo..!
Nu har man avverkat en konstig arbetskväll må man säga...
Hoppas att de är lugnare imorgon...

Innan man for på jobbet låg vi i sovrummet och tänkte...
Fredrik har som önskemål att ta bort nittisen och bara köra med 120...
Men de är bara frågan ars nittisen ska stå...
Men om man tar in kistan i sovrummet...
Hmm, de går nog att lösa...
Ska bli mysigt att komma närmare varann igen...
90+120 är något för stort..!
Hehe..!
Får se hur man möblerar i ratrummet...
Men de är juh ett rat rum, så de får juh se ut som ett rat..!
Hahaha..!

Nu är de bara att få tid att möblera och dona på...
Blir väl antingen på onsdag eller torsdag...
Blir inte IKEA i veckan, de skulle ta 1-1½ vecka innan de fick hem delen...
Ska bli mysigt iallafall..!

Nu har man kommit in i en förälskelse period igen...
Nu je man kär och galen..
Haha, neh.. Så farligt är de väl inte...

Neh neh, Marita ringde på mobilen just innan man började...
For till henne, men hon verkar då inte ta tag i de hela...
Jag sa att jag gärna ville inskola mig där nästa vecka och att de var typ bara då man var ledig...
Men då kommenterade hon att jag skulle bli bort plockad från strandholmen om de kom i kläm med min inskolning....
Men då sa jag att de var juh lika bra att passa på att göra de då man var ledig...
Hon höll väl med... Hon skulle ringa henne imorgon...
Då sa jag att jag skulle ringa på onsdag och kolla hur de blir...
Jag vill juh jobba så länge man bara kan på strandis...
Aja, de löser sig väl..
Jag får ligga på henne...

Fredrik sitter och svär vid datorn brevid..
Senast jag kollade där så donade han på med sitt album...
Skulle inte förväna mig att han lägger in ett bud på nå mynt...

Idag har man suttit och kollat på en super söt bil..!
Är som liiiiiiiite smått sugen...
Man måste juh köpa nått för att fira de nya jobbet..!
Hehe..!
Kolla så fiiiiiiiiiiin..! -----> http://www.blocket.se/vi/15365847.htm?ca=2_s
Visst är den söööööööt!?
Men har suttit och räknat på de hela och ca 2300 i månaden är nägot dyrt (lån+försäkring+skatt+däck och reservdelar)...
Men nån dag SKA jag köpa en pärla..!
Men idag och en stund framåt så är de blott en dröm..!
Hehe..!
Neh, om man vore miljonär..!

Ni kan aldrig gissa vilken låt man har haft i huvet!!!



Hehe... Bättre än Vad har du i fickan Jan..!

Neh neh...
Nu ska man nog snarka..!

Natti natt!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer
Postat av: Desirée

Oj du, den bilen var väldigt söt :) Blir det ett kap?

2008-09-09 @ 09:35:48
URL: http://desper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0