Han förlorade juh vadet i HK´s..!

Tjohoo..!
Efter allt spring och åter spring fick man återbäring!!!
Fick schema och tid för inskolning!!
Inte dumt va?!
Hehe..!

Så jobbar lördag söndag på Strandis (06.45-16.45), sen på måndag beger man sig till Tobias och går inskolning mellan 12-21, tisdag 21.15-07.15 och på onsdag 21.15-07.15...
Lång arbetsvecka, men de ska nog gå vägen..!
Hehe..!

Ledig torsdag, blir till att sova igen sig, och på fredag..!
Då ska Fredrik bjuda på buffé på Norrlands operan..!
Han förlorade juh vadet i HK´s..!
Inte dumt va?!



Så, den sista september blir jag uppsagd på månadslön på Strandholmen och kommer där efter kommer jag att vara vanlig timmare där...
Sen den 6 oktober börjar allvaret på riktigt..!
Då jobbar man tre nätter sen är man ledig sju, sen jobbar man fyra, ledig sju, så fortsätter de...
Rullande schema, så man kan klura ut om man är ledig i jul... om man nu orkar..!
Hehe..!
Jobbar två av sex helger..!
Jag tappade hakan!!
Marita skrattade då jag satt och försökte leta helger..!

Men man kan gott säga att hon som är vikarierande chef för tobias nu, inte är så himla insatt...
Men men, de kommer väl..!
Hehe..!

14 dagar på sex veckor, var av två är helger..!

Inte dumt inte dumt..!

Aja, ska kolla om man har ledande bud..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0