Tjöblöö!

Nu ska man snart lägga sig och snarka..!
Snört in tvätt i maskinen och hoppas att Fredrik håller sitt ord..!
Klockan plingar tolv..!
Sen får man se vad dagen har att bjuda på..!

På vägen hem stötte jag på en tjäder..!
Stog mitt i vägen och såg dum ut..!
Flyttade sig inte, man fick köra runt den..!
Kanske nyvaken eller så hade den vaknat på fel sida..!
Hehe..!
Vem vet, han kanske skulle impa på nån brutta..!



Fick nyss ett sms från bemanningen:
"Hej Emma! Är du vaken, undrar bemanningen"
Rackarns..!
Kunde fått jobba på Strandis på måndag, men då var de bara vikarier och jag har juh inte varit där på läääääääänge, mycket nytt..!
Så hon tyckte som jag att man kanske skulle behöva en inskolning innan, eller att de skulle ha jobbat ordinarie..!
Ååå!
Aja, får se hur de blir..!

Neh, nu ska man väl drutta isäng..!

BYE!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0