Ett helt fint gäng..!

Done och DONE!
Efter lååååång väntan så är den gjord!
Ställde mig i kö klockan 11 (de öppnade klockan 12), fick tatuera mig klockan 18.15..!
Värt varje sekund!
Hade förväntat mig att man skulle vänta där, men man fick lämna telefon nummret så ringde dom..!
Jag vart näst sist och de var rätt så många framför mig..!
De var ca 20 före mig..!
Så härligt, så härligt..!

Så här ser den ut:


Ser ni likheten med denna?


Hehe..!
Kanske inte riktigt nu..!
Men man ser armarna..!
Hahahaha!

Den kostade hela 1999 kr (Fredrik sponsrade med hela 1 kr)..
Han skulle ha 2500, men han prutade med sig själv och fick ner hela 500..!
Mohahahahaaa!

Fyndade en BH för hela 49 kronor med..!
Tydligen har jag lovat Fredrik att jag inte skulle köpa BH tills jag kom till GeKås, om inte de kostade 50 kronor..!
Han trodde inte att man skulle hitta en sådan billig..!
Mohahahahhaaa..!
Passade på och kolla på sådant medans Fredrik hade farit på Ersboda...
De var BH:ar och väsk-affärer som gällde då..!
Bäst att passa på medans man inte har en som kommenterar att man har så många med sig..!
Hehe..
Man ska inte vara dum..!

Pinsamt..!
Jag var less på att gå på stan så jag gick dit vid fem..!
När han var klar med en tjej så skulle han ringa ut nästa..!
Tror ni inte att han ringde mig..!
Hehe..!
Bägge var rätt så road...!
De som var drygt var att jag var sist klar med min...
Slutade med att alla samlades runt en och pratade och skämtade...
Och ligga där och försöka hålla minen..!
Hehe..!
Hoppas att de då inte blev nå jack..!
Nu har man blivit tatuerad av alla som jobbar där..!
Denna kille var helt okej..!
Ska ni tatuera er så far till Red Dragon..!
Ett helt fint gäng..!

Gjorde även en snygg entré på Kungspassagen..!
Snubblade totalt, men Fredriks arm fanns att greppa..!
Hehe..!

Neh, nu ska jag rata mig..!
Kolla vad de är för  nån GPS som Fredrik kom hem med..!

BYE!

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0