Allt är välkommet, nå förslag?

Ja, denna dag..!
Sitter på tradera och kollar på röda smycken, vilket inte var så många, då mobilen ringer..!
De var Jenny, min andra hälft i brudtärnegänget...
Man ska planera en möhippa..!
Oj oj oj..!
Träffat henne en gång i mitt liv...
Men men..!
De tragiska är att jag inte har varken telefon eller email...
Sen kan man juh inte ringa till syrran och fråga vad hon heter i efternamn..!
Hahaha..!
Men men, hon skulle ringa i början på nästa vecka..!
Den 26/9 verkar då vara inbokad..!
Så, man ska ha nå idéer till nästa vecka...
Hmm..!
Allt är välkommet, nå förslag?

Jag har en liten tanke om Sexparty, Lena har varit sugen på att ha tidigare...
Men då är kruxet att en av oss ska vara "väninna" , d.v.s alla saker kommer till den och då ska alla hämta och betala henne som i sin tur betalar firman....
Ja, de låter väl bra, men när man inte känner alla och alla bor på olika håll så är de juh svårt...
Men men..!
De är en idé iallafall..!

Sen var en annan idé att man tar ut henne på eftermiddan så hon får göra nå uppdrag och sen äter man ute..!
Alla köper med en present för en struntsumma som ska symbolisera något man har gemensamt med henne och sen ska hon gissa vem som har köpt och varför....
De kan väl bli roligt..?
Speciellt då alla inte känner alla...

Tror ni att man måste komma med nå mer idéer?
Skulle sitta fint om man fick tag i en strippa... Ingen som kan låna ut en karl?
Hehe..!

Jag är inge bra på detta hära..!
Hehe..!

Men men, tur att man är två ialladfall...
Fattar fortfarande inte varför jag skulle vara där...
Men men, huvudsaken jag INTE behöver stå där uppe..!
: P

Neh, nu ska man snarka som man aldrig har snarkat förrut..!
Hoppas att man får nå idéer i sömnen, med min tur så kommer man inte ihåg dem..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0